Helt slut

är jag.. Hade rep med Keeley i 3 timmar idag och det är hardwork vill jag lova! Först hade vi tå imorse vilket gjorde riktigt ont för jag har inte haft det på 5 veckor eftersom vi varit lediga och förra gången så mådde jag inte så bra så jag gick inte på den klassen.
Efter det hade vi klass med Thorrogood, hade en kortstång och repade balettnumret vi ska göra i showen.
Efter lunch hade vi ju då som sagt Keeley, vi gjorde klart sista biten på hela numret, loved it!! Hon sa att hon för första gången faktiskt kommer sakna foundies haha, att vi var det första året som hon faktiskt ville ha kvar alla. Hon är ju inte direkt den som slänger ur sig komplimanger så det var kul! Var helt slut på steppen efter det kunde inte hålla koncentrationen uppe för fem öre.

Nu ligger jag hemma i soffan och efter en god middag ska jag ta mig en kopp te och lägga mig och kolla på desperate housewives och cougartown. Blir en tidig kväll för jag ska upp imorn och hjälpa till med auditions i skolan och sen drar hela klassen ut i London, wooop woop! So excited!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0