dagar går veckor går

Förstår inte hur tiden kan gå så fort veckorna flyger förbi och även helgerna. Snart är denna kurs slut och jag vet förhoppningsvis vad som händer nästa år. Denna vecka har varit tuff men kul. Vi hade våran monolog redovisning i måndags och det gick bra, nu är jag så trött på min monolog att jag har lust att byta innan min audition men det kommer jag inte göra.
Annars har veckan varit bra hade soloredovisning med Keeley i fredags det gick bra för min del men hon fick 4 personer att börja gråta haha men men vad kan man göra.

Igår var jag och Chloe i London, det var mycket trevligt. Det blev lite topshop, oxford street, starbucks och T.G.I fridays. Vi hade tänka gå och se billy elliot men biljetterna var för dyra så det får bli en annan gång. Vi hade väldigt kul på tuben hem haha vi satt mittemot en tjej som hade ett par inte alltför snygga skor hihi det såg ut som björnfötter. Sen när det blir en sån där pinsam tystnad så kan varken Chloe eller jag sluta skratta haha.
Idag har jag handlat mat, tränat sång, ringt Mamma som jag aldrig hinner göra i veckan och fixat lite andra saker.

1. Me T.G.I Fridays

2. Chloe

3. Little piece of heaven

4. Wiiiiie


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så jävla snygg som blondin! Dont ever change it ;)

2010-02-05 @ 11:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0