Nothing taste as good as skinny feels!

Dagen har varit helt ok! Vi hade en ny sånglärare som är hur bra som helst sånglärare för folk från westend och själv så är hon med i Dirty dancing, inte illa pinkat! Efter det hade vi auditionteknik och det var väldigt lärorikt även om man garvar åt det mesta Miss Jacqui säger haha.
Åh vi hade min älskade Rob idag, måste bara säga att jag är så glad att jag pratar svenska och kan skriva sånt här för annars hade jag varit in trouble tihi. I alla fall så hade vi drama med honom och jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln och säga bra gjort för jag gick faktiskt upp och gjorde improteater vilket jag är livrädd för. Jag och grant spelade upp en scen och det var ganska kul faktiskt. Sen hade vi våran andra balettlektion för terminen. ÅH HERREGUD säger ja bara jag var så jvla dålig att det inte var sant försökte verkligen få allt på plats och nog för att det kändes bättre på slutet men fy fy fy! Så ha mnade jag framför tjockisspegeln också och det hjälpte ju inte direkt men som vi så klokt kom fram till idag, "Nothing taste as good as skinny feels!".
Stannade kvar efter skolan en timme och stretchade, ska göra det imorgon också. Jag ska bli vigare, yes indeed! Är redan nere i split på båda benen vilket är bra för att vara mig! Nu ska jag kolla på Glee och sen sova för jag är sjukt trött och imorgon har vi våran kära Tony Parrie och Miss Steggles hihi kill me now!
Har även sånglektion tyvärr på Tony P's lektion men men det är bara att wacka out "always true to you" och "I'm not that girl"!


Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0