Hard work

Har precis ätit min middag och duschat haha klockan är halv nio har varit igång sen 7 i morse så nu är jag ganska slut. Vi har haft drama hela dagen i stort sett. Hade balett med Miss Thorogood också var länge sedan vi hade det. Hon är min favoritbalett lärare och jag tror hon tycker om mig. Men man är livrädd när man har henne som lärare haha. Som Adele sa "It feels like ur dancing for the freakin' queen and if u do something wrong you'll get shot!" hahahah. Hon får en att le och har alltid flera inte alltför trevliga kommentarer. "You started this class of with a lovely presentation but now you're losing it, cheer up Missy u r not at the dentist!".
Efter skolan stannade vi kvar och jag började lära ut min koreografi till mina dansare. Har inte tänkt på det förut men det är ganska stor press att korra något till en show och speciellt till folk som är på samma nivå som en själv. Men jag tror det kommer bli bra lr jag hoppas det iaf. Men nu är jag riktigt trött, har stannat i skolan varje dag denna vecka vilket har varit hårt men jag gör ändå inget här hemma sitter på soffan och kollar på TV vilket jag lika gärna kan vara utan. Imorgon blir det Keeley och då får jag använda min sista krafter för att orka.




Kommentarer
Postat av: Jackie

Åååh! Linn! Vad glad jag blir att du börjat blogga igen! Massvis av inlägg att läsa! Hade nästan givit upp hoppet att du inte skulle skriva någe mera!

Skriv mer! Det är jätte kul! Kul och träffa dig där innan jul också!

Kram på dig

2010-01-22 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0