En sån där lista :)

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massa!

2. höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade något nyårslöfte


3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.          

4. dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag glad för.


5. vilka länder besökte du?
England

6. är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Fler timmar på dygnet.


7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dagen då jag fick reda på att jag kommit in på performers!!

8. vad var din största framgång 2009?
Att jag kom in på Performers College.

9. största misstaget?
Att jag glömde mitt pass när jag skulle åka hem.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja jag hade ju svininfluensan eller vad det nu var och sen har jag ju varit lite småskadad, sträckningar och inflammationer och sånt där trevligt.

11. bästa köpet?
Min rosa Ipod :) 

12. vad spenderade du mest pengar på?
Min dansutbildning

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massa saker mest dansrelaterade. 

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sexy Chick-David Guetta, Bad boys-Alexandra Burke, When love takes over-Kelly Rowland,Get me outta here-Esmee Denters och Alone-Celine Dion

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. vad önskar du att du gjort mer?
Stretchat!

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig

18. hur tillbringade du julen?
Hemma hos Mamma med släkten. Riktigt mysigt!!

19. blev du kär i år?
Ja <3


20. hur många one night stands?
Det du...

21. favoritprogram på TV?
Gossip girl, One tree hill och SYTYCD

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte.

23. bästa boken du läste i år?
Breaking dawn

24. Största musikaliska upptäckten?
Wicked soundtracket!! 

25. något du önskade dig och fick?
En vågtång, Spikmatta, pengar och sneakers

26. något du önskade dig men inte fick?
Nej!

27. årets bästa film?
New moon

28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tog dansklass för bästaste Hanna och Therese, mysfikade med Linnéa åkte hem till mamma och åt middag och blev firad.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja en miljon skulle ju varit trevligt.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Dansig. Leggings, crop tops, glitter, färgglatt, socks och stickat.

31. vad fick dig att må bra?
Dans 

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson

33. vem saknade du?
Familj och vänner i Sverige.

34. de bästa nya människorna du träffade?
Alla människor i England men speciellt Chloé och Charlie.

35. hur tillbringade du nyår?
Hos Elin med massa trevliga människor.


Kommentarer
Postat av: Elin

Dåligt att du inte skriver hur många One nights stands du har haft. Riktigt dålig stil!! ;)

2010-01-02 @ 09:09:07
URL: http://denfallna.blogspot.com
Postat av: Linnéa

MMMM..Robbie <3 Saknar dig min babe!

2010-02-08 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0