Börja skolan ångest

Trodde jag hade upplevt sista dagen med sådan ångest. Nu har jag ju visserligen inte ångest för att börja skolan utan för att åka tillbaka till Essex. Jag har precis börjat vänja mig vid att vara hemma och så ska man tillbaka, dumt tycker jag.
Jag vet att så fort jag kommer tillbaka dit så kommer det kännas bra och jag kommer vänja mig det är bara själva avskedet som är jobbigt. Har haft det så himla mysigt här hemma under jul och nyår och jag önskar att jag kunde stanna en månad till samtidigt som jag vet att jag kommer ha så kul i England också.
Denna termin så ska det bli 110 procent istället för dom 100 jag har kört på. Så för att det ska bli svårare för mig att fuska så blir dessa de nya omständigheterna:

  • Stanna kvar och stretcha och träna mån, tis och ev. ons
  • Träna sång varje dag
  • Mental träning och skriva träningsdagbok
  • 1 vilodag i veckan typ söndag
  • Rulla boll, spikmatta och heat rub allt för att mjuka upp mina stela leder. Jag ska bli gummi-Linn!!

Det låter kanske inte mycket men detta blir ju då utöver de 10 timmarna vi har träning i skolan varje dag och man kan tycka att stanna kvar en timme eller två i skolan inte är mycket men då är klockan runt halv 8-8 och man är rätt sliten och hungrig.

Men tillbaka till det där med avsked jag har alltid och kommer nog alltid ha svårt för det. Det blir nog lättare i längden och nu när jag fick en flygbiljett hem så känns det lite skönare för då vet jag när jag ska åka hem nästa gång. Sen att det är i mitten av april är en annan femma.
Men nu jävlar ska det fokuseras och jag ska få det där stipendiumet och inget ska stoppa mig!!!
Måste bara få pass och nycklar för tihih men det är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: Tatchi

Ja sluta lipa nu pu on the big pants girl and walk out there! I know my girl ! ;) köör hårt för faan !:D

2010-01-08 @ 09:22:11
URL: http://caligirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0