Back

Och så var jag till slut efter många om och men här igen. Känns underligt på något sätt känns nu som om jag aldrig vart hemma. Har lite hemlängtan men jag tror det bara kommer vara såhär första veckan tills jag har vant mig. Försöker att hålla mig själv sysselsatt så att jag inte tänker så mycket på det.
Veckan har annars gått bra mycket träningsvärk men ja det känns bra att verkligen sätta igång. Känner redan att jag är på g tillbaka thihi. Hade K igår och det var kul tufft men kul :), älskar hennes klasser! Nu fick ju hela klassen skratta åt vårat lilla möte på Heathrow men men det bjuder jag på.
Idag ska jag förmodligen åka till Lakeside med Charlie och så måste jag avsluta min koreografi till showen och så ska Katie komma över till oss och kolla på so you think you can dance uk med oss, sounds good! Imorgon blir det massa fix inför skolan monolog, sång måste även fixa med lite auditionpapper. Men nu ska jag nog slå en pling till mami!

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0