AJ aj

Har precis kommit hem ja ni läste rätt jag har precis kommit hem från skolan har hunnit tagit en snabbdush och väntar nu på att min middag ska bli klar. Det blir en fullkornspasta och tonfisk gratäng idag yummie! Men vill äta nu nu nu!! Har varit kvar och stretchat och tränat på mitt solo. Hade en ganska tuff dag i skolan. Först fysuppvärmning sen så hade vi iofs en håltimme men då tränade jag på olika koreografier vi lärt oss. Sen hade vi Jazz med Tony Parrie, efter det lunch innehållande rep med Kyle, efter lunch Jazzteknik med Miss Fiona efter det balett med steggles och slutligen pilates med steggles. Men morgondagen blir värre men det gör inget vem behöver fritid egentligen! Jag älskar mitt liv precis som det är nu!
Har fruktansvärt ont i min benhinnor så jag ska nog gå och boka en tid hos våran sjukgymnast och se om det är något annat än bara vanlig benhinneinflammation.
Men nu ska jag gå och hämta min mat för nu är jag hungrig!!!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Carola Becker

Hej vännen,



Jättefin blogg o superfina bilder!!!

Tänkte kolla om du har fått min inbjudan till releasfest den 8-e april. Tilde kommer och det hade varit så kul om du också ville komma.



Kram Carola

2010-03-27 @ 16:58:11
URL: http://www.carolabecker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0