worst day ever..

Jag, Charlie och Chloe vaknade vid 9 tiden och vi mös runt i det alldeles för tysta huset ett tag innan vi började fixa till oss. Vi åkte in till Corringham town centre och skulle fixa våran tv-licens och så skulle Chloe fixa lite andra saker. Vi gick till the postoffice som vår landlady sa att vi skulle göra men NEJ där har dom inte fixat sånt på 5 år hihi. Vi kände oss lite retarded men gick vidare till det stället vi blev tillsagda att gå till men dom kunde inte fixa dt om vi inte hade kvittot på tv'n (eeeh what?). Sen skulle Chloe fixa lite papper men då hitta vi inte the council office men till slut gjorde vi det och sen skulle hon skriva ut lite saker men det funkade inte det heller.
Sen åkte vi hem jag och Charlie åt lunch och Chloe gick tillbaka till town. Vid 5 hade Charlie en jobbintervju på topshop i lakeside. Vi följde med då lakeside är ett enormt 4 vånings shoppingmall yeey. Påväg dit så kör vi vilse det fanns inga jvla skyltar till lakeside. Vi var på motorvägen påväg in till Central London vi kunde inte komma av och man måste betala tull om man åker in i London. Vi ringde Charlies mamma och hon hjälpte oss att hitta. När vi tillslut kom fram gick Charlie på intervjun, jag och Chloe gick och shoppade och hon lämnade ut cv's. Charlies intervju tog 4 fucking hours!! Jag och Chloe var helt slut när hon kom ut. Men lite shopping blev iaf gjord
Jag köpte lite primark lakan, tofflor, underkläder, ett par jeans, uggs, ljus, mappar och pärmar till skolan och sen har jag hittat min himmel hihi, BOOTS! Omg i love it, ni som känner mig vet att jag är helt galen i piller (nej inte på det sättet) jag tror på piller och hälsokost fixar allt. Boots hade allt möjligt och jag bunkrade upp för kalla vintrar med många förkylningar.

Så vi skulle :
Fixa tv-licens, didn't happen
Skriva ut CV, didn't happen inte tills andra försöket
Hitta till lakeside, gick bajs

haha men nu har vi fixat licensen så nu sitter 208 lyndhurst road crew och kollar på CSI :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0