Friday at lyndhurst road

Har precis vart med Chloe och Charlie och köpt chinese food. Vi hittade till slut en restaurang dom var lite sådär men det smakade helt okej :). Nu sitter vi här bänkade framför x-factor. Man kan säga att vi har haft en slapparvecka här på Lyndhurst road. Friends marathon, lazy days och facebook men vi laddar upp för nästa vecka då vi kommer vara DÖDA! Då är det off til bed vid 8. Jag börjar bli riktigt laddad nu!
I morse var faktiskt första morgonen jag vaknade upp utan att ha hemlängtan. Morgonarna har varit de värsta vad gäller hemlängtan.

Idag var jag ute och gick själv utan mina housies hihi, gick till morrisons och köpte lite mat. Dom skrattar åt hur nyttigt jag äter här haha. Då äter jag ju ändå som typ de flesta svenskar gör. Sverige är ett bra land :)
Igår när vi drack te på kvällen åt jag cashewnötter till och dom åt en kitkat. Idag efter lunch åt jag en persika och ett äpple till mellanmål och dom åt en lite påse chips och en galaxy bar. Sen åt dom varsitt paket strawberry laces. Jag tjatar verkligen om maten här men jag blir så äcklad, jag fattar inte hur man kan kalla det dom äter för mat. Det får mig faktiskt att bli 10 ggr nyttigare för jag är så äcklad av det som finns här.

Imorn så ska Charlie på en andra intervju på Topshop får se om jag följer med henne till lakeside eller om jag stannar hemma. Vi ska iaf ut med dom andra foundiesarna och äta och sen får vi se om vi går ut eller hur det blir.
På söndag blir det slappardag innan det blir college på måndag wheeey!

Speak soon!
Saknar er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0