update

Nu sitter vi alla i vardagsrummet med varsin dator och kollar på Hot chick. Vi har precis ätit middag och innan det var vi och handlade mat på morrisons. Jag handlade mkt mat och jag ska säga er att det var inte lätt att hitta rätt bland all skräpmat och halvfabrikat. Men jag lyckades hitta mina favoriter som soyamjölk och yoghurt och quorn.
Mina housemates är GALET onyttiga. Dom äter typ bara pizza och skit. Det är helt sjukt, dom kan verkligen inte må bra av den maten. Dom har bara skrattat åt mig och frågat vad allt jag köpt är. Chloe höll upp ett paket Muesli och frågade mig vad det var, haha! Så ikväll när dom andra åt pizza respektive bönor och korv på vitt bröd åt jag kycklingfile med rödvinsås, potatis och broccoli.
Soph kom hem från sin första dag i skolan idag (vi börjar först om 1 vecka) hon hade med sig ytterligare en regelbok. Massa nya regler följer nedan:

Du får inte sitta på dom orangea stolarna i recpetionen de är till för gäster.
Det finns en "need to know group" som har hand om frågor så som "what to do if a student gains weight?"
Man får inte kyssas och haha inte ha sexuellt umgänge på skolan
Man får inte svära hihi jag sa "well i'll just swear on swedish, i'll teach u guys!"

Fortsättning följer the rules never end...
Nu sitter vi och kommenterar varandras statusar på facebook hihi geeeks.

xxx

 


Kommentarer
Postat av: Celina

Haha, softa regler..! ;) Stor kram på dig Linn, det kommer gå toppenbra!

2009-09-08 @ 16:27:28
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0