Produktiv dag

Sista dagen innan skolan börjar imorgon!! Nu sitter vi i soffan och dricker té i våra pj's och kollar på X-factor.
Igår var riktigt trevligt vi var och åt på frankies and bennies med alla andra från våran course vi var typ 20 pers där och det var lite stiff i början men det var trevligt till slut :P.
Efter det åkte vi till ett houseparty i the 8-bedder på Morley Hill. Det var sjukt mycket folk! Vi möttes upp av India som skriiiker "ooooooooh i looooooove first years!!!!". Hon springer fram och kramar om mig haha jaa hon kände tydligen igen mig från facebook. Det var säkert 50 pers på festen helt sjukt, det kändes typ som om jag var med i fame och matsalsscenen alla dansade sjöng och pratade och var så snälla! Hela kvällen kom folk fram till och sa "ooh you're the swedish girl". Några tjejer som jag pratat med på facebook stod bara och tittade på mig och sa "omg youre so pretty". Vi satt och pratade och dom gav oss massa tips om alla lärare och vad vi ska tänka på vilket var riktigt nice. Eftersom vi kom ganska sent så var alla redan ganska eeuhm friendly när vi kom dit men vi stannade ett par timmar men sen gick vi hem till vårat hus och åt lite innan vi gick och la oss.

Gårdagen var nog våran mest produktiva dag sen vi kom hit. Vi var och handlade massa mat från morrisons, tankade, åkte till lakeside (där jag köpte världens mysigaste tröja från topshop i looove it), kom hem fixade oss, åkte till frankies and bennies och var på våran första collegehouseparty :D!

Efter att ha pratat med alla är jag superexcited för att börja! Jag vill bara dansa nu nu nu nu! Jag funderar även på att joina skolans healthclub med gym och spa så jag kan träna lite extra ifall jag har någon tid över. Men vi får se hur det går med allt annat först.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0