Leaving party

Här kommer lite bilder och filmer från min avskedsmiddag/fest. Bilderna är från när det spårade ur dvs efter middagen och efter det att mina dagisar hade
  

1.Patrik säger hejdå
2. Henke är katrullfull
3. Jenny ser läskig
4. Henke söker tröst hos min fot




Några av mina fina presenter

1. Twilight affisch, ram med mysfoton, Londonguide och Nemi serie från Veronica och Linnéa
2. Min voodoll från Emma, Angel. (hade den i fickan hela flygresan hit och vägen till Essex)
3. Mitt underbart fina armband från Emma, hon har gjort det själv!! Det står Emma, Jenny, Ebba och Limpan i ringen. (hänger just nu vid min spegel)

Fick andra underbara presenter:
Ett jättefint doftljus för kalla höstnätter av Emma, en till Londonguide av Emma, En nyckelring av Ebba och Jenny där det stod I <3 Sweden hihi men det var tydligen bara en del av deras present. Jag fick också en fin ram med ett foto av oss alla på daglinjen.


Kommentarer
Postat av: Elin P

Vilka fina presenter! Och vad Jenny är snygg. OMG.

2009-09-12 @ 11:01:31
Postat av: Anonym

Haahaa tack Elin..

å TACK SOM FAN LINN!! morr..

2009-09-16 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0