In Essex!!

Sitter just nu i vardagsrummet med Chloe och snor grannens internet. Ja jag är alltså i England, London, Essex, Corringham, 208 lyndhurst road!! Resan gick hyffsat bra. Jag grät som ett litet barn när jag skulle säga hejdå men det var ju väntat. Sen så gick resan rätt bra och jag fick mitt baggage nästan direkt. När jag är på väg till underground station så ringer kabinpersonalen till mig och då har jag tydligen glömt min ipod på planet. Caroline som hon heter säger att hon tar med den till arlanda så kan jag ta den när jag kommer hem men jag förklarar att jag ska flytta hit. Då ger hon den till Gina som jobbar på heathrow och på denna enorma flygplats lyckas jag hitta rätt incheckningsdisk dit hon kommer och lämnar min rosa fina ipod. From åker jag alltid med SAS guldstjärna till dom och till Caroline och Gina.
Sen var det resan hit till Essex jag hade ju dom en gigantisk resväska på 26 kg en kabinväska på 10 plus min handväska. Jag kånkar mig fram till Tower hill där jag känner mig helt svimfärdig. När jag sedan kommer till Fenchurch street station så är det 1000 trappor och ingen hiss folk erbjuder sig att hjälpa till men jag är ju livrädd att någon ska sno mina saker att jag envisas med att bära med mig allt själv.
Till slut kommer jag fram till huset som var förvånansvärt fint och träffar Charlie och Chloe som är supergulliga. Vi åt världens äckligaste lunch bacon på vitt bröd med ketchup eeeeuuuuooow men jag hade ju ingen mat och dom bjöd ju. Snart ska vi åka till morrisons så jag kan handla lite mat och sen ska vi laga chili con carne och kolla på One tree hill. Allt som allt en lyckad dag och jag är nu upppackad och mitt rum har hög mysfaktor.
Berättar men när vi får vårat internet då jag slipper sitta i vardagsrummet med datorn vinklad mot fönstret.

xxx

Kommentarer
Postat av: Elin P

Wow! Du är framme! BRA JOBBAT ENGLUND!

2009-09-07 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0