Dålig uppdatering

Har det varit här. Den enda anledningen jag har är att jag verkligen har haft fullt upp. Vi går i skolan mellan 8.15-18.30 varje dag så när vi kommit hem, ätit middag, dushat och fixat lunch och packat våra väskor för morgondagen är det i stort sett dags att gå och lägga sig. Första veckan var fantastisk! Jag har nog aldrig haft så ont i min kropp men jag gillart! Allting är superstrikt oh det finns hur många regler som helst men jag känner att det här verkligen kommer utveckla mig som bara den! Eftersom jag inte har ork att skriva om hela veckan så jag tar det i punktform.

Veckans:

Värsta morgon: Torsdag efter våran killerdag på onsdagar med 8 h dans
Värsta klass: Miss Elaines Contemporary Jazz inte för den var tråkig utan för att jag var sjukt trött och det var noll syre i studion.
Bästa klass: Miss Keeley's Jazzklass och routine klass, så kul!
Bästa housemates häng: Lördag kväll då vi istället för att festa åkte till co-op och köpte choklad och sjöng musikaler och stretchade.
Bästa lärare: Miss Keeley!!!! I'm absolutely in love with her. Hon är söt och petit som en liten docka men det kändes som om vi var på militärläger när hon satte igång med oss. Vi hade en konditionsuppvärmning som pågick i 4-5 låtar. Jag trodde jag skulle spy och hon skrek om hur vi inte fick sluta. Sedan pumpade vi bara massa teknik hela klassen och hon var hur hård som helst. Efter klassen frågade hon mig vem som tränat mig i Jazz och lite om tekniken i Sverige. Sen så sa hon att hon trodde att hon skulle kunna hjälpa mig mycket eftersom hon hade lagt märke till att vi har exakt likadana kroppar. Tror att hon kommer vara min favoritlärare!
Värsta stress: Getting ready for ballet!! Hårspray, hårnät, smink och grooming!! Dear lord


Så nu ska jag stoppa mina tåskor i micron och gå in dom och sen ska jag sy fast mina satinband på mina balettskor.


PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Helu! Hittade din blogg idag, kul! (Tacka vet jag facebook) Kul att se att du är i London! Hur är det därborta? Går det bra? :) kram Nat

2009-10-22 @ 23:56:48
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0