ja jag vet

Ja jag vet jag är sämst på att uppdatera ska försöka bli bättre nästa termin. Har iaf haft det hur bra som helst och jag har nog aldrig varit såhär lýcklig.
Kan ju köra en liten lista som sammanfattar en del jag varit med om dessa tre månader:

Bästa dagen: Hmm antingen dagen då Miss Thorrogood gav mig världens komplimang inför hela klassen eller dagen när alla var sjuka och vi hade Keeley hela dagen.

Bästa skrattet: Jag och Chloe sitter i vardagsrummet och kollar på Dagi's (våran polska klasskompis) bilder!! HAHA

Sämsta dagen: När jag blev hemskickade med svininfluensa eller dagen efter då jag försökte dansa men blev ganska snabbt hemskickad

Bästa ögonblicket: Kan ha varit mitt utvecklingssamtal då Miss Jacqui efter en lång tystnad säger " I don't think you're gonna be a great dancer... I think you're gonna be an amazing dancer".

Bästa läxan: Hur hårt det är att vara dansare och hur mycket tid som måste läggas ned, det räcker inte med att gå i skolan 8-18.15 utan om du vill vara bästa så får du stanna kvar och öva till du går hem och stupar i säng.

Ondaste kroppsdel: Mina knän, det fanns lektioner då jag var nära till tårar för det gjorde så ont... Men nu mår dom bättre! :)

Största stressmoment: EEH HALLÅ? Steppen!!! Har spenderat svett, frustrationer och en del tårar men till slut känns det som om jag knäckt koden. TACK KEELEY!

Snyggaste hunk: Rob.. Min Rob.. Han lyser upp mina måndagar med sin närvaro haha.. Han får mig att fnissa som en 14 åring igen.

Bästa utekväll: Chloe's 19th i London eller Halloween i bas vegas.

Bästa lärare: Utan tvekan Keeley! Även om alla är fantastiska så passar Keeley mig bäst! Hon pushar mig mer än jag någonsin blivit pushad. Efter att ha blivit brutalt utskälld x antal gånger så har jag lärt mig att uppskatta det.

Värsta ögonblick: Flygturen hem, eh glömma sminket, passet, försova sig något brutalt. Som om det inte vore tillräckligt träffa Keeley på flygplatsen helt rödgråten och förstörd.


Jag är hemma nu och försöker njuta av det så mycket det bara går vet att när jag åker tillbaka så kommer jag inte träffa någon förrns maj. Jag kommer vara upptagen med allt jobb men kommer fortfarande kännas jobbigt.

Nu ska jag sova och så hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan nästa inlägg :P

Kommentarer
Postat av: Elin P

Du fnissar ALLTID som en 14åring Linn... Hihihi

2009-12-24 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0